دیدار مدیر عامل و پرسنل سیمان دورود با امام جمعه جدید شهرستان دورود

مدیر عامل و پرسنل شرکت سیمان دورود با امام جمعه جدید شهرستان دورود دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان دورود، مهندس فرهنگ ساکی مدیر عامل سیمان دورود به همراه جمعی از پرسنل سیمان با امام جمعه جدید شهرستان دورود دیدار و گفتگو کردند. مدیر عامل سیمان دورود در این دیدار انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قائدرحمتی به سمت امام جمعه جدید شهرستان دورود که بیانگر تعهد و کارآمدی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را تبریک گفتند.
مدیر عامل سیمان دورود تصریح کرد: بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.
در ادامه مهندس فرهنگ ساکی گزارشی از وضعیت موجود شرکت سیمان دورود ارائه نمودند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قائدرحمتی امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: خواسته چندین ساله مقام معظم رهبری حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و بر همه لازم است تولید را حمایت و موانع تولید را برطرف کنند.
امام جمعه شهرستان دورود ضمن تقدیر از همه پرسنل سیمان دورود که برای تولید و ایجاد اشتغال تلاش می کنند، از حمایت های شرکت سیمان دورود از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی تشکر و قدردانی کرد و همچنین بر استفاده از نیروهای بومی در شرکت سیمان دورود تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قائدرحمتی با اشاره به برکات این کارخانه سیمان، تصریح کرد: کارخانه سیمان دورود نه تنها برای این استان بلکه برای این کشور یک نعمت بسیار بزرگ بوده که باید قدر آن را دانست و از ظرفیت های این کارخانه به خوبی استفاده کرد.
در پایان مهندس فرهنگ ساکی ضمن آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی برای خدمتگزاران جمهوری اسلامی بویژه امام جمعه محترم شهرستان دورود در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خواستار حمایت همه جانبه مسئولین برای حرکت چرخ اقتصادی جهت تولید و اشتغال کشور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *