پیام مدیرعامل شركت سیمان دورود به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

مهندس فرهنگ ساکی مدیر عامل سیمان دورود

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان دورود مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت سیمان دورود در پیامی فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی


روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است. « مقام معظم رهبری »

بيست و دوم بهمن ماه برای ملت ايران يادآور نعمتی الهی، بی نظير و تاريخی است که تحقق وعده الهی برای همه بندگان مومن و استوار خويش می باشد، و اكنون پس از گذشت چهل و پنج سال از آن حادثه بزرگ، مردم مؤمن و غيور ايران با تبعيت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، استوار و پر خروش به راه خود ادامه می دهند.
ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی و علی الخصوص خانواده بزرگ صنعت سیمان پس از گذشت بيش از چهار دهه از پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عشق و تعهد هر چه بيشتر به مقام معظم رهبری و آرمان های راستين انقلاب با بيداری و هوشياری کامل، در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دفاع می کنند و با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف بويژه راهپيمايی ۲۲ بهمن و تلاش بر تولید حداکثری سیمان ، پايبندی خود را به آرمان های راستين انقلاب اعلام می نمايند.
اینجانب باری ديگر سالروز پيروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ايران را به مقام معظم رهبری،‌ امام مهربان امت(ره)، ارواح پاک و مطهر همه شهيدان گلگون کفن، ملت شريف ايران و همه مديران و کارکنان سختکوش و پرتلاش شرکت سیمان دورود تبريک و تهنيت می‌گویم و از درگاه يگانه بی‌همتا مسئلت می‌کنم به همه ما توفیق خدمت شایسته به مردم بزرگ ایران عطا کند تا بتوانیم شکرگزار نعمت عظیم انقلاب اسلامی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *