نشست مشترک همکاری دو جانبه شرکت سیمان دورود با دانشگاه لرستان برگزار شد

نشست مشترک شرکت سیمان دورود با دانشگاه لرستان، با هدف ارتباط موثر و پیوسته و گسترش همکاری های دو جانبه، کاربردی و مسئله محور برگزار شد.
نشست مشترک سیمان دورود با دانشگاه لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان دورود، نشست مشترک مدیر عامل شرکت سیمان دورود با رئیس دانشگاه لرستان، با هدف ارتباط موثر و پیوسته و گسترش همکاری های دو جانبه، کاربردی و مسئله محور به میزبانی شرکت سیمان دورود برگزار شد.

در این نشست، مهندس فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت سیمان دورود ضمن معرفی بخش های مختلف، توانمندیها و پتانسیل های موجود شرکت سیمان دورود از ارتباط بین صنعت و دانشگاه ابراز امیدواری کرد و بر گسترش همکاری های دو جانبه، کاربردی و مسئله محور تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت سیمان دورود بیان کرد: یکی از زمینه های مهم که باید از ظرفیت دانشگاه لرستان استفاده شود آموزش است و در هر زمینه ای که نیاز به آموزش در کارخانه باشد از ظرفیت این دانشگاه استفاده خواهیم کرد.
مهندس فرهنگ ساکی، اظهار نمود: با توجه ویژه ای که مدیرعامل هلدینگ بالادستی جناب آقای مهندسی هوشیاری به شرکت سیمان دورود دارد، پروژه های جدید و طرح توسعه و اصلاح ظرفیت کارخانه در حال اجرا و گسترش است که این امر باعث ایجاد اشتغال و تقویت تولید در کشور خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سیمان دورود با بیان این نکته که رشته های تحصیلی دانشگاه ها در تناسب با رشته های مورد نیاز بازار کار مورد توجه و اهمیت است اعلام کرد: ما در زمینه بورسیه به ویژه بورسیه دانشجویان نخبه و برتر رشته شیمی استقبال می کنیم و از اینکه دانشگاه لرستان بتواند رشته ای مختص مهندسی سیمان ایجاد کند و یک مرکز در همین راستا از سوی دانشگاه در دورود ایجاد شود حمایت می کنیم.
مهندس ساکی، در ادامه افزود: از برگزاری دوره های فرصت مطالعاتی در شرکت سیمان دورود براساس توافقات دو جانبه، استقبال خواهیم کرد.

در این نشست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان ضمن تشریح توانمندی ها و ظرفیت های آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان تاکید کرد: اگر ارتباط بین دانشگاه با واحدها و کارخانه های تولیدی تقویت شود، تولید دانش بنیان گسترش می یابد.

در ادامه رئیس دانشگاه لرستان افزود: ارتباط مسئله محور بین دانشگاه لرستان و شرکت سیمان دورود باعث رفع یا کاهش نظام مسائل دو طرف می شود و این دانشگاه آمادگی خود را جهت گسترش همکاری های دو جانبه اعلام می کند.
گفتنی است در این نشست، مدیران و مسئولین مربوطه شرکت سیمان دورود و دانشگاه لرستان حضور داشتند و دیدگاه های خود را در رابطه با تهیه و اجرای طرح های مشترک کاربردی بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *