نشست خبری مدیر عامل سیمان دورود با اصحاب رسانه برگزار شد

با هدف شفاف سازی عملکرد سیمان دورود و مسئولیت اجتماعی شرکت مبنی بر رعایت محیط زیست و اشتغالزایی در شهرستان دورود نشست خبری مدیر عامل سیمان دورود با اصحاب رسانه برگزار شد.
فرهنگ ساکی در نشست خبری سیمان دورود

به گزارش روابط عمومی سیمان دورود، نشست خبری مدیر عامل سیمان دورود با اصحاب رسانه چهارم دی ماه با دعوت و حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دورود و جمعی از پرسنل سیمان در محل فرمانداری برگزار شد.
در ابتدا مهندس فرهنگ ساکی با صلوات به ارواح طیبه شهدای و امام خامنه ای و فاتحه بمناسبت سیزدهمین سالگرد مهندس سالور بنیان گذار صنعت سیمان کشور آغاز کرد
مدیر عامل سیمان دورود هدف از تشکیل این نشست را شفاف سازی عملکرد سیمان دورود و مسئولیت اجتماعی شرکت مبنی بر رعایت محیط زیست و اشتغالزایی در شهرستان دورود بیان کرد.

بزودی حذف آلودگی کارخانه سیمان دورود انجام می شود

در این نشست مهندس فرهنگ ساکی در بحث آلودگی کارخانه سیمان دورود گفت: پروژه فاز ۴ و پروژه فیلتراسیون مستقیما با هدایت و کنترل مدیرعامل محتر م هلدینگ سیمان تامین جناب آقای مهندس هوشیاری انجام میشود و گزارشات بصورت هفتگی ارسال و گاهأ روزانه پیگیری می شود. تردید نداشته باشید که بزودی حذف آلودگی کارخانه سیمان دورود انجام می شود. در این راستا اقدامات گسترده و عمرانی انجام دادیم و خواهیم داد که شاهد تاثیرات آن خواهید بود.
فرهنگ ساکی مدیر عامل سیمان دورود افزود: برای رفع آلودگی نخواستیم درمان مقطعی انجام دهیم به همین دلیل حذف آلودگی سیمان مقداری زمان بر شده است.
فرهنگ ساکی تصریح کرد: شاید مردم عزیز مطلع نباشند اما بزرگترین پکیج فیلتراسیون دنیا در این شرکت قرار بر انجام است که شامل فیلترهای مولتی سیکلون الکتریکی و نهایتا کیسه ای با پلت فرم بین المللی ( فیلتر هیبرید ) همچنین تا اجرای پروژه اصلی فیلتراسیون در حال به روز رسانی فیلترهای موجود با هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومان هستیم.

مهندس فرهنگ ساکی در خصوص استخدامی های اخیر سیمان دورود بیان نمود: در این مورد با توجه به اینکه در امسال و سال گذشته جمعا ۲۷۰ نفر بازنشسته شده و خواهند شد و در سالهای ۱۴۰۳و ۱۴۰۴ نیز تقریبا به همین میزان بازنشسته داریم ، مدیرعامل محترم هلیدینگ جناب آقای مهندس هوشیاری جهت حفاظت و نگهداری از زیرساخت های تولید کارخانه سیمان و همچنین جانشین پروری و جوان سازی پرسنل شرکت سیمان دستور برگزاری آزمون و جذب نیرو حدود ۲۰۰ نفر طی سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ را صادر نموده و در فرایند برگزاری آزمون و مصاحبه فنی حضور موثر داشته اند.
مدیر عامل سیمان دورود افزود: با شروع بکار نیروهای جدید در همین استخدامی اخیر، شرکت سیمان دورود در حال تحول و یک پوست اندازی مثبت است.
مهندس ساکی در بحث رعایت عدالت در استخدام ها تشریح کرد: بهتر است مردم بدانند که آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار شد. اما در نحوه بکارگیری ها اولویت شرکت با افرادی است که حداقل تجربه کار تولید و فنی بخصوص در شرکت سیمان داشته باشد

مدیر عامل سیمان دورود در مورد فروش اموال مازاد شرکت گفت: در جریان باشید که این تصمیم گیری با هدف مولد سازی صورت خواهد گرفت و قطعا درامد حاصل از فروش آنها فقط و فقط صرف نوسازی خطوط سیمان و راه اندازی پروژه های شرکت خواهد شد و قبل از این اقدام حتما با مسئولین محترم شهرستان مشورت و هماهنگی خواهد شد است .

فاز چهارم سیمان دورود به تولید آهک تبدیل می شود

مهندس ساکی در خصوص راه اندازی فاز چهار شرکت سیمان دورود تصریح کرد: فاز چهارم شرکت سیمان به تولید آهک تبدیل شده چون به صرفه تر از تولید کلینکر و سیمان است و سود دهی بیشتری دارد. شرکت سیمان بر خلاف اظهارات عده ای خام فروشی نمی کند و در واقع کلینکر محصول خروجی کورهای سیمان است که تمام شرکتهای سیمانی هلدینگ و حتی کشور صادرات کلینکر را انجام میدهند .
وی افزود شرکت سیمان دورود همواره تحت حمایت کامل هلدینگ سیمان تامین بوده و همواره از کمکهای مالی و فنی هلدینگ بهره میبرد و کاملا تحت نظر هلدینگ عملیات خود را انجام میدهد.

در پایان از مردم عزیز شهرستان دورود بابت طولانی شدن پروسه نصب فیلتراسیون و از حمایت های مسئولین محیط زیست استان و شهرستان کمال تشکر و قدردانی داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *