مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان دورود برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سیمان دورود (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ در محل شرکت سالن اجتماعات شرکت بازرسی کالای تجاری”IGI” تشکیل گردید
مجمع عمومی سالیانه سیمان دورود

در این مجمع که با حضور ۵۳/۱۱ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای رحمتی پور بود، که جنابان قادری و خیرآبادی در مقام ناظر اول و دوم و آقای قربان پناه به عنوان منشی مجمع انتخاب گردید.
درادامه با ارائه گزارش مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی ، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۲۴۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
مهندس فرهنگ ساکی،مدیر عامل شرکت سیمان دورود با بیان اینکه در این سال مالی، درآمد عملیاتی ۸۵۸ میلیارد تومان، سود عملیاتی ۸۸.۶ میلیارد تومان و سود خالص ۷۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده ، تصریح کرد : ۸۵۸ میلیارد تومان فروش، بهای تمام‌شده ۵۳۹ میلیارد تومانی و هزینه‌های اداری و عمومی ۳۱۸ میلیارد تومان برآورده شده است.
وی با بیان اینکه کلینکر، سیمان تیپ ۲، سیمان تیپ ۵، سیمان تیپ یک، پوزولانی، سیمان مرکب و پوزلانی را در سبد محصولات خود داریم،تصریح کرد: سیاست اصلی در بخش فروش، افزایش صادرات و افزایش سهم بازار داخلی است، سال گذشته بخشی از فروش بازار داخلی را از دست دادیم.
ساکی با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های پرسنلی و افزایش راندمان تولید از سیاست‌های شرکت در راستای کاهش هزینه‌ها است، تصریح کرد: به کشورهای عراق و حاشیه خلیج‌فارس صادرات داریم.
وی با بیان اینکه بازسازی کارخانه، برنامه غبارگیری، افزایش فضای سبز، تولید سیمان‌های مرکب و پوزولانی از مهم‌ترین اقدامات در سال ۱۴۰۲ بودند،خاطر نشان کرد: افزایش سرمایه در دست بررسی است.
مهندس ساکی با بیان اينکه سال قبل صادرات ریلی به عراق داشتیم،خاطر نشان کرد: هزینه‌ها نسبت به حمل جاده‌ای ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزان تر از حمل جاده‌ای است، همچنین ۷۵ درصد صادرات ریلی است.
در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان دورود با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۲۴۰ ریال سود تقسیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *