سعید جلیلی به رفع موانع و تقویت صنایع شهرستان دورود تاکید کرد

دکتر سعید جلیلی سیمان دورود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی با هدف بررسی مشکلات شهرستان دورود در حوزه‌های صنعت از چند شرکت در این شهرستان دیدن کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از شرکت‌های شهرستان دورود گفت: پتانسیل‌های شهرستان دورود بسیار بالاست و می‌توان از این ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق اشتغال و رفع بیکاری بهره برد.
سعید جلیلی با ابراز تأسف از وضعیت کارخانه فارسیت دورود ابراز امیدواری کرد با برداشته شدن موانع و راه اندازی و دوباره این صنایع شاهد شکوفایی صنعتی درسطح شهرستان باشیم. نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی گفت: امیدوارم با نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم شاهد پیشرفت قابل توجه صنایع و راه اندازی شرکت‌های راکد باشیم.
دراین دیدارمدیریت عامل شرکت سیمان نیزبا تشریح مشکلات کارخانه سیمان دورود و پتانسیل خوب این شرکت کارخانه سیمان دورود را یک شناسنامه برای شهرستان وحتی صنعت سیمان دانست ابراز امیدواری کرد با ساخت کارخانه سیمان با تناژ بالا و تکنولوژی جدید شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در خصوص پیگیری مسائل ورفع مشکلات صنایع و شرکت‌های راکد شهرستان دورود با مسئولان و دستگاه‌های مرتبط قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *