آگهی مناقصه

عناوین

آگهی مناقصه حمل کلینکر صادراتی – مرحله دوم

شركت سيمان دورود در نظر دارد عملیات حمل کلینکر صادراتی خود از مبدا کارخانه سیمان دورود به مقصد شلمچه و همچنین تخلیه ، دپو ، و بارگیری کلینکر در مرز شلمچه به تناژ تقریبی ۳۰ هزار تن  در ماه  به یک پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. متقاضیان می توانند جهت آگاهی از شرایط و دریافت اسناد مناقصه حداکثر ظرف مدت ده/۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی به محل شرکت مراجعه و یا از پایگاه اینترنتی بازدید و پیشنهاد قیمت خود را در پاکت در بسته تحویل واحد حراست شرکت سیمان دورود نمایند.

  • تلفن امور قراردادها: ۴۳۲۲۷۲۲۰-۰۶۶
  • تلفن های شرکت: ۴-۴۳۲۲۲۱۰۱-۰۶۶
  • سایت:   www.dcementco.com
  • آدرس: دورود لرستان، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان پاسداران شمالی
  • نوع و مبلغ تضمین: مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال ( بیست میلیارد ریال) بصورت واریز وجه نقد بحساب شماره ۹۷۰۶۲۰۰۹۷۵۲۱ بانک سپه شعبه کارخانه سیمان کد ۹۷۰ یا ضمانت نامه بانکی معتبر به نفع شرکت
  • گشایش پیشنهادها: اولین جلسه کمیسیون معاملات پس از انقضاء مهلت مقرر

شـــرايـط شــركت در مناقصه شرکت سیمان دورود

۱- داشتن واگنهای شن کش ، فله بر و لبه بلند و همچنین دارا بودن سوابق کاری و تجربه لازم در زمینه انجام موضوع مناقصه

۲ – پرداخت کلیه کسورات قانونی (بیمه و مالیات و ارائه مفاصا حساب مربوطه) و عوارض متعلقه و تغییرات احتمالی ناشی از تغییر مقررات و قوانین، بعهده پیمانکار میباشد.

۳-برنده مناقصه موظف است ظرف مدت یک هفته پس از اعلام اسامی، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت اقدام که در غیر اینصورت سپرده ایشان بنفع شرکت ضبط و برندگان دوم و سوم نیز به ترتیب اولویت موظفند پس از انصراف و عدم انعقاد قرارداد برنده اول،نسبت به انعقاد قرارداد لازم اقدام که در غیر اینصورت سپرده آنان نیز بنفع شرکت ضبط خواهد شد.

۴- سپرده برندگان اول تا سوم تا پايان مرحله رسيدگي نزد شرکت باقي خواهند ماند.

۵-سپرده بقیه شرکت کنندگان نیز پس از صورتجلسه بازگشایی پاکات پیشنهادات مناقصه و مشخص شدن برندگان اول تا سوم با درخواست کتبی متقاضی عینا مسترد خواهد شد.

۶- قيمت پيشنهادي مي بايست بوضوح و بدون خدشه و خط خوردگي در سه پاكت شامل پاكت الف “اصل فیش واریزی و یا تصویر ضمانت نامه بانکی معتبر تائید شده توسط امور مالی، “پاکت ب “اسناد و مدارک و پاكت ج ” پيشنهاد قيمت”، ” مهر و امضاء شده به همراه آدرس و مشخصات کامل و شماره تلفن قابل تماس پس از ثبت در دبيرخانه واحد حراست شركت، تحويل واحد حراست گردد.

۷-به پيشنهاد قيمت واصله بعد از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.

۸- ضمانتنامه بانكي واریز وجه بعنوان سپرده شركت در مناقصه مورد قبول مي باشد. ضمناً اصل ضمانتنامه می بایست تحویل امور مالی گردد و کپی تائید شده از سوی مالی در پاکت (الف) قرار گیرد.

 9- در صورت بروز هر نوع خسارت به کارفرما ناشی از هیدراته شدن کلینکر از سوی پیمانکار حمل ریلی، پیمانکار تعهد به تامین و جبران خسارت بطور مطلق میباشد.

۱۰-‌ مسئولیت حمل بار به عهده پیمانکار میباشد مشروط به اینکه بارگیری به صورت متوازن بر اساس تناژ مجاز بارگیری شده از جانب کارفرما باشد.

۱۱- هزینه درج آگهی برای کلیه نوبت ها به عهده برنده مناقصه میباشد.

۱۲-جهت التزام در ایفاء کلیه تعهدات پیمانکار موظف به ارائه یک فقره چک بمبلغ کل قرارداد به هنگام عقد قرارداد میباشد.

۱۳-تمام اسناد و مدارک شرکت در مناقصه بایستی توسط صاحبان امضاء مجاز،امضا و مهر شده باشند.

اسناد و مدارک “پاکت ب” بشرح ذیل میباشد:

۱-تصویر روزنامه رسمی مبین آخرین تغییرات۲-تائیدیه صلاحیت از سوی راه آهن جمهوری اسلامی-تصویر اساسنامه شرکت۴-تصویر چهار فقره قرارداد مرتبط۵-چهار مورد رضایتنامه کتبی از کارفرمایان قبلی۶- تصویر شرایط شرکت در مناقصه ۷-ارائه گواهی تایید صلاحیت انجام کار از نظر ایمنی۸-آخرین اظهارنامه مالیاتی و کد اقتصادی

۱۴-شرکت در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادات قیمت مختار است.

۱۵-پیشنهاد دهنده میبایست تعداد واگن در اختیارش را به اندازه ای تامین نماید که در پایان ماه حداقل۲۲۵۰۰ تن کلینکر حمل گردد.

۱۶-بارگیری و تخلیه کلیه محموله ها مطابق زمان بندی و اعلام شرکت سیمان دورود صورت میپذیرد.

۱۷-پیشنهاد قیمت ارائه شده بایستی حداقل ۶۰ روز کاری از زمان اتمام مهلت ارائه پیشنهادات معتبر باشد.

۱۸-توجه شود که در صورت تاخیر و عدم حمل کلینکر بصورتی که عدم حمل کلینکر سبب تاخیر در بارگیری محموله های صادراتی گردد، در این صورت پیمانکار علاوه بر الزام به پرداخت هزینه های ناشی از تاخیر در تحویل کلینکر در مرز شلمچه، که منجر به عدم تحویل به موقع محموله صادراتی است ، بایستی خسارتی معادل ۵/۱ برابر هزینه حمل کسری تناژحمل نشده را به کارفرما پرداخت نماید.لازم بذکر است میزان اعلام بار روزانه کلینکر بر اساس برنامه زمانبندی واحد فروش و درخواست مشتریان مشخص میشود و در این خصوص میبایست پیمانکار توانایی حمل روزانه حداقل۲۰۰۰ تن کلینکر را داشته باشد.

۱۹-پیشنهاد قیمت از طرف شرکت کنندگان به منزله اطلاع کامل از شرایط کار، حجم کار و کلیه پارامترهای موثر در انجام کار میباشد و شرکت کنندگان ملزم به بازدید از محوطه کارخانه سیمان دورود و شلمچه بوده و پس از ارائه قیمت،هیچ ادعایی دال بر عدم آگاهی از شرایط کار مسموع نیست.

۲۰- هزینه درج کلیه آگهی های روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

۲۱-پییشنهاد دهنده حتماً میبایست توانایی تخلیه حداقل ۲۰ دستگاه واگن را در ۲۴ ساعت داشته باشد.

۲۲-بارگیری و تخلیه کلیه محموله ها مطابق زمان بندی و اعلام شرکت سیمان دورود صورت می پذیرد.

۲۳-در صورت عدم تخلیه واگن در خط شلمچه بابت هر ۲۴ ساعت توقف مبلغ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال( دوازده میلیون ریال) به حساب پیمانکار تخلیه به عنوان جریمه منظور می گردد.

۲۴-دپوی کلینکر تحویل شده به پیمانکار می بایست ثابت بوده و چنانچه پیمانکار مکان دپو را تغییر دهد پرتی آن برای کارفرما قابل قبول نمی باشد.

۲۵-هزینه های ترخیص بار در شلمچه در تعهد پرداخت کارفرمای سیمان دورود میباشد.

۲۶-مقدار ۵/۰ درصد ( نیم درصد ) پرتی تخلیه کلینکر در مقصد و تحویل آن به مشتری برای کارفرما قابل قبول می باشد.

۲۷-پیمانکار می بایست موارد ذیل را به نحو احسنت انجام دهد:

الف) عدم تغییر دپوی مشخص شده کلینکر در محوطه پیمانکار

ب) تخلیه به موقع واگن ها ( حداکثر ۲۴ ساعت از واگذاری واگن به خط تخلیه شلمچه )

ج) توزین کلینکرهای تخلیه شده از واگن و ارسال قبوض باسکول بصورت روزانه به نماینده فروش

د) ترخیص بار و صدور قبض انبار

۲۸-شرکت کنندگان در مناقصه می بایست تجهیزات و امکانات ذیل را جهت امورات محوله داشته باشند:

الف) محوطه مشخص شده جهت دپوی کلینکر

ب)باسکول جهت توزین

پ)صدور قبوض انبار

ت)ترخیص کالا

ث)وسیله جابجایی واگن (تراک موبیل)

ج)تجهیزات و نوار نقاله جهت تخلیه انواع واگن ( شن کش، فله بر و لبه بلند)

۲۹-پیشنهاد دهنده میبایست آنالیز پیشنهاد قیمت خود را (حق دسترسی راه آهن و لوکوموتیو+حق مالکانه+تخلیه و بارگیری)ضمیمه اسناد مناقصه نماید.

فرم پيشنهاد قيمت